Date de identificare și contact: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară – Dezvoltare Sustenabilă și Integrată în „Țara de Sus”, CIF 43081181, cu sediul în mun. Botoșani, str. Cuza Vodă, nr. 2, e-mail ititaradesus@gmail.com, reprezentată legal prin domnul Popoiu Adrian.

Titlul proiectului: „Creșterea capacității administrative a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară – Dezvoltare Sustenabilă și Integrată în Țara de Sus“, Cod SMIS 324052

Linia de finanțare: Programul de Asistență Tehnică 2021-2027, Prioritatea 2

Denumirea contractului de achiziție: Servicii de organizare evenimente

Cod CPV: 79951000

Fondul UE: Fondul Social European+

Tipul de procedură: Cumpărare directă conform art. 7(5) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice

Descrierea achiziției: Organizarea a 12 mese rotunde/ateliere de lucru cu reprezentanți din câte 10 UAT membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Țara de Sus”, cu o participare estimată la 30 de persoane per eveniment + 3 focus grupuri/întâlniri de informare, cu o participare estimată la 100 de persoane per eveniment; elaborarea unor materiale de promovare a evenimentelor organizate; conceperea și furnizarea elementelor de identitate vizuală a ADI „Țara de Sus”

Valoarea estimată a achiziției este de 254.473 de lei fără TVA, evaluare care s-a făcut respectând Legea 98/2016 privind achizițiile publice – Capitolul I, Secțiunea 4, paragraful 3 și Normele metodologice de aplicare a legii citate – Capitolul II Secțiunea 2.

Principiile achiziției: egalitate de șanse, dezvoltare durabilă, principiul DNSH.

Condiții de participare: depunerea ofertei financiare conform prezentului anunț, semnată și datată, certificatul constatator.

Criterii de atribuire: prețul cel mai mic.

Data limită de depunere a ofertelor: în maximum cinci zile calendaristice de la data anunțului.